26.09.2017

-

Arket

H&M u svojoj ponudi ima još jedan novi brend.  Dosta zvučno ime Arket već je materijalizovano u prodavnici u Londonu,  dok je online shop prisutan već na 18 evropskih tržišta. Ono što je standardno u vezi sa ovim novim brendom je da u ponudi ima  kolekciju za decu, za žene, muškarce i dom.

Međutim, Arket prkosi osnovnoj H&M logici brze, jeftine i potrošački orjentisane mode. Trajni, kvalitetni proizvodi i vanvremenska odeća za više sezona podsećaju više na modu pre H&M revolucije. Već nam mogućnosti pretrage na sajtu ukazuju na promenu modnog pravca. Odeću je moguće birati prema kriterijumima kategorije (muška, ženska, dečja), zatim prema odevnim predmetima, ali i prema boji i na kraju materijalu!

Ova rafinirana pretraga govori o modernom i društveno odgovornom pristupu modi i konceptu koji računa na klasične i sveremenske krojeve i svest o kultruno-istorijsko-društvenim temama.

Jedna od zanimljivih mini kolekcija brenda Arket posvećena je jednom od najuticajnijih proizvođača svile na svetu u periodu od 1920ih do 1960ih godina prošlog veka. Na taj način se obeležava značajan period i dostignuća u istoriji dizajna tekstila.

Studio Francois Ducharne je osnovan 1920. godine u Lionu, i bio je poznat po inovativnim i modernim dezenima a pre svega po tehničkim i estetskim inovacijama. Iste 1920. godine je otvorena kancelarija u Parizu, godinu dana kasnije kancelarija u Nju Jorku, a zatim i dizajn studio u Parizu.
Neki od najvažnijih radova ovog studija obelezavaju Art Deco pokret s kraja 20-tih i početka 30.-tih godina prošlog veka, a modne kuće tog vremena kao što su Schiaparelli, Givenchy i Chanel su bili njihovi klijenti.
Pogledajte neke modele kojima brend Arket slavi dostignuća u oblasti dizajna tekstila.

Loading...