Modno digitalno doba

Ako razvijate svoj brend i lokalno i globalno, pročitajte ovo!

Ključne reči našeg doba su:

Iskustvo potrošača, koje sve više postaje digitalno.

Iako je delovalo nezamislivo da će se industrija koja se zasniva na teksturama, bojama i krojevima preseliti u virtuelni svet - to se uveliko događa. Izbor materijala i dizajna, proizvodnja i maloprodaja, sve komponente modnog sveta suočavaju se sa digitalizovanim usklađivanjem sa željama kupaca.

Modeli kreatroki SestreS, dobitnica Textil Designer Award

https://www.textilue.rs/materijali/stofovi

Personalizacija ponude.

Modna digitalna evolucija se nezaustavljivo ubrzava. Uzmimo samo kao primer činjenicu da se sve češće kolekcije proizvode u željenoj boji na zahtev potrošača.

Modni trendovi se kreću od standardnog razvijanja kolekcija ka sve većoj personalizaciji ponude. Od dizajna koji je rodno neutralan, do brendova odeće koji blokiraju zračenje mobilnog telefona, ceo raspon ponude se bavi odgovorom na pitanje: koje su sve potrebe potrošača koje je kroz modu moguće zadovoljiti.

https://www.textilue.rs/materijali/kosuljarci?effects%5B%5D=EF3&filtering=1&page=1

Virtuelne tekstilne platforme.

Kako su tekstilna i modna industrija samo deo opšteg globalnog iskustva koje nam je svima zajedničko, njihove virtuelne platforme se ne razlikuju mnogo od iskustva skrolanja po društvenim mrežama, onlajn naručivanja hrane ili drugih usluga.

Odluka kompanije Textil da razvije virtuelni servisni i prodajni prostor textilue.rs zasniva se na tridesetogodišnjem iskustvu istraživanja trendova u tekstilnoj industriji, ali i na svakodnevnom iskustvu naših sve više digitalizovanih života.

Digitalna platforma textilue.rs značI da na svom kompjuteru ili telefonu u svakom trenutku imate pristup Textil ponudi od preko 7500 tkanina najmodernijih boja i dezena. Pogađate - iskustvo potrošača je ključno! Kada je u pitanju prijavljivanje, naručivanje, plaćanje, praćenje statusa narudžbine, podrška, specijalne ponude - sve je zaista na klik od vas.

Jelena Pavlović
Kreativni i direktor marketinga