Šta mladi žele

Generacija Z, uglavnom mladi od 16 do 21 godina, uskoro postaje jedna od najvećih potrošačkih grupa na planeti. Prkose stereotipima i donose sopstvena pravila! Moda je za njih prilika da se igraju različite uloge, beg u različite stilove uz odecu napravljenu od materijala koji daju osećaj komfora. Veliku pažnju posvećuju svojim instagram profilima i online imidžu gde promovišu trendove koji naglašavaju individualnost, različitost i veličanje autsajdera.

Povratak zabava i festival je glavna smernica za najnovije kolekcije posvećene ovoj cijnoj grupi .

Evo i nekih predloga:

Izgled broj 1. Kontrastne  boje i teksture + Vintidž nakit

Obožavamo ovaj novi trend za koji verujemo da će se tek istaći u budućim sezonama! Sjajan primer za postizanje sve popularnijih maksimalističkih stilova. Neon uparen sa mračnim i tamnim bojama trikotaža. Prozirna tunika od mrežaste čipke u kombinaciji sa glatkim, neon zutim ili neon pink helankama, (od pamuka, viskoze, scube) defintitivno će vas izdvojiti iz gomile. Svemu tome dodajte i vintidž nakit . On uključuje kamenje koje se lako transformiše, interesantnih  oblika, boja i premaza. Ono sto je super je da ovi kamenčići takodje mogu imati isceliteljska svojstva, biti talismani!

Pogledaj naš izbor materijala: Primer 1, Primer 2

Izgled broj 2. Fokus na struk + Super naslagane platforme

Let’s party raspoloženje sa modnih pista! U centru pažnje su slojevite mini haljine od lepršavih muslina, satena i viskoza naglašene širokim, zdepastim kaiševima. Odlučite se za materijale kontrastnih boja, romanticnih, cvetnih dezena ili za materijale sa efektima kao sto su plise, punch, flock, 3D, cipke...

Ovaj izgled upotpunite i uskočite u  mladalačke cipele sa kolor bloking printom i naslaganom platformom.  Povratak “neozbiljnog” kičastog  glamura na scenu.

Pogledaj naš izbor materijala: Primer 1, Primer 2, Primer 3, Primer 4